Subject: FW: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 10:35:41 +0200

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Sent: Sunday, March 16, 2025 12:18 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere, Melika

See vist registreerida Andresele, Põhja-Pärnumaa ÜP tema laual.

From: Jürgen Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 9:00 AM
To: Kristjan Reimets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Andres Aasna
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere

Palun Teie seisukohta allpool esitatud Keskkonnaameti seisukohale, mis
käsitleb Konuvere – Pärnu-Jaagupi kavandatud lõiku. Oma
mittekooskõlastamise kirjas ei ole Transpordiamet seda lõiku/projekti
justkui käsitlenud.

Kuna andmete osas on palju pahameelt kohalike poolt (kogujateede jms
paiknemise osas) siis palun võimalusel esitada meile võimalusel eraldi
kihtidena Põhja-Pärnumaa valla ulatuses kõik kavandatud ajakohased:

1.	Kogujateede telgjooned
2.	Põhimaanteede telgjooned
3.	Ökoduktide asukohad
4.	Tunnelite asukohad
5.	Viaduktide asukohad.

32.ÜP ptk-s 17 on kirjutatud, et üldplaneeringuga kehtestatakse Rail
Balticuga rajatavate ökoduktide ümber 500 m raadiusega piiranguvöönd
(kantud põhijoonisele). Juhime tähelepanu, et suurulukite läbipääsud
(ökodukt, rohesild, suurulukitunnel) on kavandatud ka KMH-ga „Põhimaantee
nr 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 98,0 – 120,6 asuva Libatse – Nurme lõigu
põhiprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamine“4 (Kangru
ökodukt ja Turbaraudtee rohesild) ning KMH-ga „Riigitee 4
Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8 - 99,0 Konuvere–Pärnu-Jaagupi lõigu
eelprojekti keskkonnamõju hindamine“5(Kodesmaa tunnel). KMH aruandeid
koostanud eksperdid on analoogselt Rail Balticu suurulukite läbipääsudega
pidanud vajalikuks loomapääsude toimimiseks tagada läbipääsu alal ja
ühendusteedel soodne ja turvaline keskkond ja kehtestada loomaläbipääsude
ümber 500 m raadiuses ökodukti keskpunktist kehtestada kaitsevöönd, koos
kitsendustega maakasutusele.

Keskkonnaamet peab vajalikuks kanda kõnealused suurulukite läbipääsud
planeeringu põhijoonisele. Kuna suurulukite läbipääsud on osa
rohevõrgustikust, on ÜP-s oluline tagada nende sidusus teiste
rohevõrgustiku elementidega.

Tervitades

Jürgen Vahtra

Tel: 56618403

AB Artes Terrae OÜ

From: Kristjan Reimets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 10:47 AM
To: Jürgen Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere

Saadan lingi -  <https://pilv.mkm.ee/s/LCM4zoNA0IAUCSm>
https://pilv.mkm.ee/s/LCM4zoNA0IAUCSm

Lugupidamisega,

Kristjan Reimets

Transpordiamet

Projekteerimise osakond

Projektijuht

5813 3343

From: Jürgen Vahtra < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 9:14 AM
To: Kristjan Reimets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere

Ma pole CADis eriti tugev aga ma saan sealt ainult jooniste raamid, sisu
nagu pole.

Tervitades

Jürgen Vahtra

Tel: 56618403

AB Artes Terrae OÜ

From: Kristjan Reimets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 5:58 PM
To: Jürgen Vahtra < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere

Saadan joonise dwg kujul.

Lugupidamisega,

Kristjan Reimets

Transpordiamet

Projekteerimise osakond

Projektijuht

5813 3343

From: Jürgen Vahtra < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 9:01 AM
To: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Via Baltica kuvamine PPärnumaa valla ÜPs

Tere

Teen täiendusi kooskõlastamise eelsesse ÜPsse. Sain vallast Via Baltica
projekti, mille ulatus on Pärnu-Jaagupi ristist põhja suunas. Kas
Pärnu-Jaagupi ristist Lõuna poole on ka saada projektlahendust mille
alusel ÜP teejooni sättida? Kui teil on selline projekt, siis palun selle
CAD faili.

Tervitades

Jürgen Vahtra

Tel: 56618403

AB Artes Terrae OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.